Szkoleniowcy

Aleksandra Araszkiewicz
Dyrektorka Biura Prasowego Parlamentu Studentów RP w kadencji 2023-2024, absolwentka 5-letnich studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Warszawskim i wieloletnia samorządowczyni. Od 2019 r. do 2024 r. aktywnie działała w różnych gremiach samorządu studenckiego UW. Na co dzień pracuje jako nauczyciel, co sprawia, że prowadzenie szkoleń przychodzi jej z wyjątkową łatwością – przekazywanie wiedzy w kreatywny sposób to jej pasja. Do niedawna zajmowała się głównie szkoleniami z zakresu mediów społecznościowych, jednak od 2023 roku, ze względu na wykształcenie, swoje szkolenia wzbogaca o zagadnienia związane z kompetencjami miękkimi, komunikacją NVC oraz emisją głosu. Zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym, jest niepoprawną perfekcjonistką. Wszystko, czego dotknie, musi być zrobione od początku do końca, najdokładniej jak potrafi. Kieruje się tą zasadą także przy przygotowywaniu szkoleń.
dr inż. Barbara Balon


Kamil Bonas
Zbigniew Dzideczek
Doświadczony negocjator, trener i przedsiębiorca, który od lat wspiera liderów biznesu w skutecznym prowadzeniu negocjacji oraz zarządzaniu zmianą. Absolwent krakowskiej AGH. Swoją wiedzę i umiejętności zdobywał m.in. w renomowanych firmach szkoleniowych na świecie, specjalizując się w zarządzaniu biznesem, sprzedaży, marketingu, negocjacjach i wystąpieniach publicznych.
Przez lata pełnił kluczowe funkcje zarządcze w firmach takich jak Huta Stalowa Wola, ZPC Ursus, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu (obecnie Lockheed Martin Helicopter Company), CIECH S.A. oraz EMFESZ NG Polska. Jako certyfikowany trener negocjacji współpracuje z wiodącymi światowymi firmami szkoleniowymi, takimi jak Scotwork Limited oraz EnGardE Verhandlungstraining G.m.b.H., a także jest współzałożycielem Polskiej Szkoły Negocjacji.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji na rynkach międzynarodowych, m.in. w Chinach, Arabii Saudyjskiej, Iranie, Republice Południowej Afryki, Brazylii, Rosji i na Ukrainie. Jest wykładowcą akademickim oraz autorem książki „Negocjacje to fascynująca podróż”.
Jego misją jest dzielenie się wiedzą i praktycznym doświadczeniem, które pomaga przedsiębiorcom i liderom osiągać lepsze wyniki w negocjacjach.


Michał Gerus
Mateusz Kopaczyński

Dominik Leżański
Prezes Zarządu Fundacji Politechniki Łódzkiej, Sekretarz Konferencji Rektorów Polskich Uczelni Technicznych. Absolwent Politechniki Łódzkiej na kierunku informatyka oraz zarządzanie i inżynieria produkcji, od pierwszego roku studiów zaangażowany w studencką działalność samorządową. W latach 2016-2019 roku Przewodniczący Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej W kadencji 2017-2018 członek Rady Studentów Parlamentu Studentów RP W latach 2018-2022 roku ekspert Polskiej Komisji Akredytacyjnej ds. studenckich. Pełnił funkcję Przewodniczącego Parlamentu Studentów RP w kadencji 2019-2020. Doświadczony w realizacji wielu projektów społeczno-kulturalnych oraz ekspert z obszaru szkolnictwa wyższego. W latach 2021-2022 Koordynator główny Europejskich Igrzysk Akademickich 2022 (4600 uczestników z 37 krajów, 19 dyscyplin sportowych).


Krzysztof Kusak
Członek Rady Wykonawczej Parlamentu Studentów RP odpowiedzialny za wydarzenia organizowane przez PSRP. Wcześniej członek Prezydium FUT ds. projektów kadencji 2024 oraz wiceprzewodniczący Samorządu Studenckiego Politechniki Krakowskiej w latach 2018-2023. Koordynator wielu projektów i wydarzeń, m.in. Rajdu Politechniki Krakowskiej, obozu szkoleniowego POLIgon FUT czy Plebiscytu Aktywności Studenckiej “Szafirowe Smoki”. W latach 2020-2023 przewodniczący Komisji Kultury SSPK, gdzie miał okazję zarządzać 40-osobowym zespołem organizującym rocznie 20-30 wydarzeń o różnej skali.
Prywatnie miłośnik roślin doniczkowych, książek, seriali i escape-roomów.
Szymon Łakomy


Tomasz Maurek
MSApps
MSapps to zespół pasjonatów nowoczesnych technologii. U nas nie ma rozwiązań z szablonu – do każdego podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy partnerem Microsoft.
Mamy bogate doświadczenie w technologiach low-code – w szczególności w pracy z Microsoft Power Platform. Dzięki temu potrafimy szybko tworzyć aplikacje i automatyzować procesy bez potrzeby pisania tysięcy linijek kodu.
Chętnie dzielimy się wiedzą – prowadzimy szkolenia z Microsoft 365, pomagając zespołom w pełni wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi pracy. Łączymy profesjonalizm z przyjaznym, lekko luźnym podejściem do współpracy. Naprawdę kochamy to, co robimy i wierzymy, że prawdziwa pasja do technologii idzie w parze z doskonałą obsługą klienta.
MSapps istnieje od 2020 roku. Firmę tworzy 14-osobowy zespół specjalistów pracujących w różnych technologiach.

dr inż. Cezary Odrzygóźdź


Państwowa Inspekcja Pracy
Misją Państwowej Inspekcji Pracy jest skuteczne egzekwowanie przepisów prawa pracy, w tym bezpieczeństwa i higieny pracy, poprzez efektywne i ukierunkowane kontrole oraz działania prewencyjne, zmierzające do ograniczenia zagrożeń wypadkowych i poszanowania prawa pracy.
Działalność Państwowej Inspekcji Pracy nie ogranicza się jednak wyłącznie do kontroli przestrzegania przepisów prawa pracy i legalności zatrudnienia. Istotną część działalności stanowi prewencja, promocja i edukacja mająca na celu wsparcie procesu kształtowania kultury bezpieczeństwa i tworzenia zdrowych, bezpiecznych warunków pracy w polskich przedsiębiorstwach oraz zwiększenie efektywności działalności kontrolno-nadzorczej prowadzonej przez urząd.
Marcin Pioch


Katarzyna Płaczek
Doświadczona liderka środowiska studenckiego i ekspertka w zakresie zarządzania organizacjami studenckimi oraz skutecznej komunikacji.
Obecnie pełni funkcję Przewodniczącej Forum Uczelni Niepublicznych oraz członkini Rady Wykonawczej Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, działając na rzecz społeczności akademickiej w Polsce. Jest również ekspertem ds. studenckich Polskiej Komisji Akredytacyjnej, gdzie angażuje się w procesy podnoszenia jakości kształcenia i standardów akademickich.
Jej doświadczenie obejmuje także pełnienie funkcji Przewodniczącej Rady Samorządu Studenckiego Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu, gdzie z powodzeniem wdrażała innowacyjne rozwiązania w zakresie zarządzania zespołem oraz komunikacji w organizacji studenckiej. Aktywnie zaangażowana w działalność szkoleniową i mentoringową, pełniła rolę koordynatorki oraz szkoleniowca wielu projektów PSRP, a także mentorki w zeszłorocznej edycji Akademii #zaPROJEKTowani PSRP, wspierając młodych liderów w ich rozwoju i doskonaleniu kompetencji organizacyjnych.
Na co dzień jest studentką Psychologii w biznesie o specjalizacji Menadżera i organizacji oraz Trenera biznesu, co pozwala jej łączyć wiedzę teoretyczną z praktyką w zarządzaniu zespołami i budowaniu skutecznej komunikacji. Kieruje się przekonaniem: „Przyszłość ułożysz sobie, dbając o teraźniejszość”, wierząc, że działania podejmowane tu i teraz mają kluczowe znaczenie dla kształtowania przyszłości – zarówno w kontekście osobistym, jak i organizacyjnym.
Michał Siwek
Członek Rady Wykonawczej PSRP oraz Przedstawiciel PSRP w Radzie NAWA. Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, dawniej Przewodniczący Zarządu Studentów Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Lekarz stażysta w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Lublinie.
W czasie działalności w lokalnym samorządzie studenckim zaangażowany w działalność projektową, inicjator projektów w zakresie innowacji w edukacji medycznej. Obecnie zajmuje się obszarem jakości kształcenia w ramach prac Rady Wykonawczej.


Julia Sobolewska
Pierwsze kroki zawodowe stawiała w trzecim sektorze, jednocześnie pełniąc rolę przewodniczącej samorządu największej uczelni w Polsce. Szlify w komunikacji zdobyła w obszarze szkolnictwa wyższego i edukacji – odpowiadała, m.in. za akcję “Student sam w domu”, która organicznie dotarła do miliona osób czy projekt “Wejdź do Strefy Komfortu z PSRP” poświęcony wsparciu psychologicznemu dla społeczności akademickiej. To doświadczenie zaowocowało podczas pracy w służbie cywilnej w Centrum Informacyjnym Rządu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Aktualnie szczęśliwa pracowniczka korpo, gdzie odpowiada za projekty sponsoringowe i CSR. Dodatkowo współpracuje z Krajową Szkołą Administracji Publicznej jako mentor grupy zajmującej się tematyką employer brandingu oraz pełni funkcję sekretarza zespołu oceniającego w PKA.
W wolniejszych chwilach sięga po książkę (czytnik też się liczy!) lub włóczy się z aparatem w poszukiwaniu nowych kadrów.
Wojciech Tomaszewicz


Małgorzata Tyrka
Paweł Zdybel

Kontakt
Parlament Studentów RP
ul. Bracka 18/16, 00-028 Warszawa